شرکت فرش زمرد کاشان | دارای دستگاه های پیشرفته ماشینی

معرفی شرکت » معرفی شرکت

تعداد بازدید : 11344


شرکت فرش زمرد کاشان در سال 1369 تاسیس شد

 

ابتدا فرش های پانصد شانه را تولید کرد که در زمان خود از لحاظ کیفیت بی نظیر بود . به عضویت صنایع نساجی ایران درآمد، به عنوان واحد نمونه استان انتخاب شد و موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 2000-9001 ISO ازطرف شرکت MIC انگلستان شد و این مهر تاییدی است بر اعتبار و صداقت و درستیش

شرکت فرش زمرد کاشان پا به پای تکنولوژی به سرعت رشد کرد . با بهره مندی از دستگاه 700شانه CRX شرکت واندویل بلژیک و دستگاه 700شانه HCPX2 ، گوی سبقت را از بسیاری از رقبایش ربود.

اکنون فرش زمرد کاشان با بکارگیری دستگاه 1000 شانه و 1200 شانه HCI ، از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی فرش برخوردار است و مفتخر است با تولید طرح ها و نقشه های جدید و بدیع در رنگبندی های منحصر بفرد ، همچون گذشته در خدمت مصرف کنندگان داخلی و خارجی باشد.

هدف از ایجاد سایت شرکت فرش زمرد کاشان ، معرفی هرچه بهتر شرکت و همچنین معرفی محصولات آن می باشد . امید است این مهم را بتوانیم به بهترین شکل انجام دهیم .

 

کاشان ، این شهر پاک کویر از دیر باز تشنه آب و آبادانی و باغ و برگ بوده است و مردمان هنرمندش در پی خلق آن، آرزوهایشان را در ذهن پرورانده اند و به مدد دست های هنرمندشان نقشی زده اند بر فرش از گل و بته ، باغ و بوستان، بلبل و پرستو ، چشم و چشمه و نارنج و ترنج.


-- مردمان کاشان باغ را بافتند و به خانه هایشان آوردند --

شرکت فرش زمرد کاشان


فرش شد میراث کهن شهرشان و آنان سفیران و میراث بانانش
روز به روز هنرشان را همراه با سلیقه مردمان روزگارشان پیش بردند . دیگر هر رهگذری با شنیدن نام فرش ، کاشان و کاشانی را در ذهن خود تداعی می کرد.

با گذشت زمان و میل روز افزون اهالی زمین برای داشتن فرش ایرانی ، ماشین آلات به مدد هنرمندان آمدند . هنر و صنعت دست در دست هم دادند تا نیاز مردمان را برآورده سازند و آرزوهایشان را اجابت کنند.

در آرزوی دیدارتان فرش بنفشه کاشته ایم

 

پشتیبانی و مشاوره رایگان را با ما تجربه کنید - شماره تماس ما  03155535153 داخلی 123

منبع : شرکت فرش زمرد کاشان

کلمات کلیدی: فرش زمرد کاشان ، فرش 700 شانه ، دستگاه CRX ، دستگاه HCPX2 ، دستگاه 1000 شانه HCI ، دستگاه 1200شانه HCI ، صنایع نساجی ایران

برچسب ها: