خرید فرش 1500 شانه زمرد

اخبار و مقالات » مقالات

تاریخ ثبت : جمعه 6 مرداد 1402


فرش 1500 شانه ، فرشی با ظرافت و طرح و نقشه های فوق العاده زیباست و نمونه ای است از فرش های امروزی و البته با قیمت بالاتر که مورد توجه مشتریان خاص خود قرار گرفته است که باعث شده این فرش در زمره یکی از بهترین فرش ماشینی قرار بگیرد .

ویژگی فرش 1500 شانه

 

فرش 1500 شانه از جمله فرشهایی است که ظرافت در ان اهمیت بالایی دارد به همین خاطر از نخ های ظریف و با کیفیت استفاده می شود چرا که به علت حجم بالای گره در یک قالی هر چه نخ ظریف تر باشد نقش نهایی بهتر دیده می شود. فرش 1500 شانه در کنار مزایایی که دارد، با ضخامت کمتری نسبت به فرش 1200 شانه یکی از ظریف ترین فرش های بازار است.

در صورت استفاده از نخ های بی کیفیت یا ضخیم تر گل ها و طرح های فرش در هم تنیده می شوند و نقش ها به اسانی قابل دیدن نیستند البته لازم است بیان شود که فرش 1500 شانه با کیفیت بالا با نخ آکریلیک بافته میشود .

با افزایش شانه و تراکم فرش ،‌ خاب فرش کاهش می یابد و کلا هر چه شانه و تراکم فرش بیشتر شود ،‌ ارتفاع خاب فرش کمتر می شود . در فرش 1500 شانه در قسمت آهار و بخش تکمیل فرش با دستگاه شیرینگ خاب ان راکمی  کوتاه می کنند و لذا  طرح ها و نقش ها به زیبایی دیده می شوند.
فرش 1500 شانه به دلیل ظرافت بالا، تنوع در رنگ خوب و کیفیت بافت و گل برجستگی و تراکم بالا در بازارهای صادراتی، خواهان بسیاری دارد و بیشتر فرش 1500 شانه تولید شده در شرکت ها به مصارف صادراتی می رسند.
در فرش های 1500 شانه ارتفاع خاب فرش ماشینی ،‌ حدود 6 میلی متر است و این اندازه گاهی در حد یک میلی متر کمتر یا بیشتر می شود. ارتفاع خاب کمتر ضخامت فرش را هم کاهش می دهد. در نتیجه فرش نهایی یک فرش نازک است و وزن کمتری دارد.

چرا فرش 1500 شانه بخریم؟

 

فرش 1500 شانه کالایی لوکس و تجملی محسوب می شود و با طرح های فوق العاده زیبا و رنگ بندی های متنوع زیبایی خاصی به منازل می بخشد. فرش ماشینی 1500 شانه گزینه بسیار خوبی برای کاخها و منازل اعیانی و بزرگ و فضاهای مجلل و لوکس می باشند

فرش 1500 شانه با تراکم 4500 از نظر فشردگی گره های فرش ، در حال حاضر در دنیا بی رقیب است. مهمترین ویژگی های که خریداران بسیاری را به سمت این فرش متمایل ساخته است شامل :

1. این فرش از ظرافت بالا و ضخامت کمتری به نسبت فرش های دیگر برخوردار است.

2. ظاهری شیک و لوکس داشته و بهترین انتخاب برای فضاهای رسمی و مجلل است.

3. بافت منسجم این فرش باعث شده تا نقش‌ها واضح باشند و پیوستگی بین آن‌ها ایجاد شود و فرش را در ظاهر مانند پارچه‌ای مخملی صاف و یکدست نشان ‌دهد.

4. شباهت بالای فرش های 1500 شانه به فرش های دستباف ،به طوری که گاهی بیننده را به اشتباه می اندازد .

5. استفاده از طرح های سنتی و مدرن در فرش 1500 شانه و بهره گیری از چند طیف متنوع رنگی برای بافت فرش

6. وزن سبک فرش 1500 شانه نسبت به انواع دیگر فرش و در نتیجه اسانی در حمل و جابه جایی

 

معایب فرش 1500 شانه چیست؟

 

1. فرش ماشینی 1500 شانه به دلیل ظرافت بسیار بالایی که دارد مناسب پهن کردن در فضایی که بر روی آن اجسام سنگین قرار گیرد نیست.

2. از نظر قیمت این فرش گرانتر از فرش هایی با شانه کمتر می باشد. علت این گرانی نیز، الیاف مورد استفاده ، تعداد شانه و تراکم بیشتر، کیفیت بالا و… می باشد

3. ضخامت فرش 1500 شانه در مقایسه با فرش های 700 و 1000 شانه کمتر می باشد. به همین دلیل مناسب اماکن پر رفت و آمد نیست و بیشتر از جنبه زیبایی در فضاهای مختلف قابل استفاده می باشد.

4. قیمت فرش ماشینی 12 متری 1500 شانه نسبت به شانه پایین تر آن 20% بالاتر است .

5. سایش زود فرش از دیگر معایب این نوع فرش می باشد به همین علت باید هراز چند گاهی فرش را چرخاند و چندین بار در جهت مخالف آن جارو کشید تا دچار فرسودگی نشود

6. به علت ظریف بودن فرش ۱۵۰۰ شانه، شستشوی آن نیز نیازمند وجود افراد خبره و متخصص می باشد. بنابراین بهتر است در صورت کثیفی،‌ فرش را به قالیشویی معتبر بسپارید.

 

سخن پایانی با مخاطبین گرامی :

 

فرش زمرد کاشان با وجود جدیدترین دستگاه های بافت فرش و با سابقه تولید چندین ساله فرش ضمن ارائه فرش های 1500 شانه با طرح های مختلف و بسیار زیبا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. برای خرید فرش ماشینی 1500 شانه با مراجعه به قسمت کلکسیون فرش 1500 شانه سایت فرش زمرد کاشان می توانید از سراسر ایران محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. با این روش شما با مناسب ترین قیمت فرش را درب منزلتان تحویل می گیرید.


منبع : شرکت فرش زمرد کاشان

کلمات کلیدی: جدیدترین فرش ماشینی ، فرش زمرد کاشان ، خرید فرش 1500 شانه ، دستگاه وندویل ، دستگاه شونهر

برچسب ها: