جدیدترین فرش ماشینی زمرد

اخبار و مقالات » مقالات

تاریخ ثبت : چهار شنبه 4 مرداد 1402


جدیدترین فرش ماشینی

 

تاریخچه فرش ماشینی در ایران به دهه ۵۰ پیش از انقلاب باز می گردد که با گذشت زمان و بروز رسانی دستگاه های بافت فرش ، تنوع های زیادی در این عرصه به وجود آمده و نتیجه ان تولید فرشهای ماشینی با ظرافت و تنوع رنگی و نقشه در ابعاد مختلف در سریعترین زمان ممکن شده است.
یکی از این دستگاه ها ، دستگاه hcpx2 از جدیدترین و به روزترین دستگاه های بافت فرش می باشد که توانسته طرح ها و مدل های متفاوتی از فرش های ماشینی را وارد بازار رقابت کند.

این دستگاه قدرت تولید بسیار بالایی دارد و در مدت زمان اندکی متراژ بسیار بالایی از فرش ماشینی را تولید می نماید. این دستگاه جزء جدیدترین و بروز ترین دستگاه های تولید فرش ماشینی که نیاز به اپراتور ندارد تنها با زدن یک کلید و دادن برنامه مشخص در بازه زمانی مشخص فرش را تولید می نماید.

دستگاه های وندویل

 

وندویل یا Van de Wiele شرکتی است که با هدف تولید ماشین آلات نساجی از جمله فرش ماشینی در سال ۱۸۸۰ در کشور بلژیک تاسیس شده است. نام وندویل در ایران بخاطر استفاده اکثر شرکت های فرش ایرانی از ماشین‌آلات این شرکت برای تولید فرش ماشینی شناخته شده است. جالب است بدانید که بعضی از دستگاه‌های تولید شده از شرکت وندویل چندين طرح و نقشه و سايز بافت را می توانند همزمان ارائه دهند.

برخی از انواع دستگاه های تولید شرکت وندویل را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Hcpx2 : دستگاه بافت فرش‌هایی با شانه و تراکم بالا

UCL : دستگاهی برای بافت فرش های 400 شانه و گلیم بافت

CLP320 : دستگاهی برای بافت گلیم فرش 400 شانه

RCI : دستگاهی برای فریز بافی با تراکم 400 شانه

CTM : دستگاهی برای بافت فرش‌های مدرن و برجسته

:: برای مشاهده‌ سایت شرکت وندویل اینجا کلیک کنید و از جزییات بیشتر دستگاه ها اطلاعات کسب نمایید .

 

دستگاه های شونهر

 

شرکت شونهر آلمان در طول چندین سال گذشته در حال توسعه بازار خود در کشور ایران بوده و در این مدت توانسته سهم خود را در بازار فرش ماشینی افزایش دهد. بنا به نظر تولیدکنندگان فرش ماشینی در ایران ، ماشین آلات شونهر به لحاظ سرعت تولید و اتوماسیون نسبت به ماشین آلات مشابه برتری قابل ملاحظه ایی دارند و توانسته اند متناسب با نیاز بازار نسبت به ارتقای کیفی محصولات خود اقدامات موثری انجام داده و در این زمینه پیشگام باشند .

برخی از انواع دستگاه های تولید شرکت شونهر را می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Alpha 320 , 360 , 400 , 500 : دستگاه بافت فرش‌هایی با شانه و تراکم بالا

HHDC  : دستگاهی برای بافت های ریز و تراکم بالا

ADR : دستگاهی برای گلیم بافی و فریز بافی

HCP1 : دستگاهی برای بافت فرش 700 شانه 8 رنگ

HCP2 : دستگاهی برای بافت فرش 700 شانه 10 رنگ

CRX , HLX : دستگاهی برای فات کریستال و فرش های 1500 شانه

CTM : دستگاهی برای تولید شنل

:: برای مشاهده‌ سایت شرکت شونهر اینجا کلیک کنید و از جزییات بیشتر دستگاه ها اطلاعات کسب نمایید .

 

بیشتر فرش های ماشینی موجود در بازار فرش ایران ، توسط جدیدترین دستگاه های شرکت شونهر آلمان و شرکت وندویل بلژیک بافته می شوند که این دو شرکت جزء بهترین تولید کنندگان دستگاه های قالی بافی و بهترین ماشین آلات فرش ماشینی در جهان هستند . ایرانیان با وارد کردن تکنولوژی روز دنیا سعی در تولید بهترین و جدیدترین فرش ماشینی را در سطح منطقه و جهان دارند.


منبع : شرکت فرش زمرد کاشان

کلمات کلیدی: جدیدترین فرش ماشینی ، فرش زمرد کاشان ، خرید فرش 1500 شانه ، خرید فرش 1200 شانه ، دستگاه وندویل ، دستگاه شونهر

برچسب ها: