معرفی شرکت

فرش زمرد کاشان


شرکت فرش زمرد کاشان در سال 1369 تاسیس شد

 

ابتدا فرش های پانصد شانه را تولید کرد که در زمان خود از لحاظ کیفیت بی نظیر بود . به عضویت صنایع نساجی ایران درآمد، به عنوان واحد نمونه استان انتخاب شد و موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 2000-9001 ISO ازطرف شرکت MIC انگلستان شد و این مهر تاییدی است بر اعتبار و صداقت و درستیش

شرکت فرش زمرد کاشان پا به پای تکنولوژی به سرعت رشد کرد . با بهره مندی از دستگاه 700شانه CRX شرکت واندویل بلژیک و دستگاه 700شانه HCPX2 ، گوی سبقت را از بسیاری از رقبایش ربود.

اکنون فرش زمرد کاشان با بکارگیری دستگاه 1000 شانه و 1200 شانه HCI ، از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی فرش برخوردار است و مفتخر است با تولید طرح ها و نقشه های جدید و بدیع در رنگبندی های منحصر بفرد ، همچون گذشته در خدمت مصرف کنندگان داخلی و خارجی باشد.

هدف از ایجاد سایت شرکت فرش زمرد کاشان ، معرفی هرچه بهتر شرکت و همچنین معرفی محصولات آن می باشد . امید است این مهم را بتوانیم به بهترین شکل انجام دهیم .

 

کاشان ، این شهر پاک کویر از دیر باز تشنه آب و آبادانی و باغ و برگ بوده است و مردمان هنرمندش در پی خلق آن، آرزوهایشان را در ذهن پرورانده اند و به مدد دست های هنرمندشان نقشی زده اند بر فرش از گل و بته ، باغ و بوستان، بلبل و پرستو ، چشم و چشمه و نارنج و ترنج.


-- مردمان کاشان باغ را بافتند و به خانه هایشان آوردند --

شرکت فرش زمرد کاشان


فرش شد میراث کهن شهرشان و آنان سفیران و میراث بانانش
روز به روز هنرشان را همراه با سلیقه مردمان روزگارشان پیش بردند . دیگر هر رهگذری با شنیدن نام فرش ، کاشان و کاشانی را در ذهن خود تداعی می کرد.

با گذشت زمان و میل روز افزون اهالی زمین برای داشتن فرش ایرانی ، ماشین آلات به مدد هنرمندان آمدند . هنر و صنعت دست در دست هم دادند تا نیاز مردمان را برآورده سازند و آرزوهایشان را اجابت کنند.

در آرزوی دیدارتان فرش بنفشه کاشته ایم

 

پشتیبانی و مشاوره رایگان را با ما تجربه کنید - شماره تماس ما  03155535153 داخلی 123

منبع : شرکت فرش زمرد کاشان